Fade into darkness

Hello!
Nu har det gått några dagar (typ två dagar men ändå) sen jag skrev mitt senaste inlägg igen så det är dags att upptadera lite. Igår spenderade jag kvällen tillsammans med Julia,så himla kul man kan ha alltså! Tack för den asgrymma kvällen! Idag så har jag varit hemma och "chillat" eller vilket det rätta ordet nu är. Har städat mitt rum också! Så nu har jag "bara" halva rummet kvar imorgon...*Wieee*. Men får hoppas att det går rätt snabbt så kan man ju göra annat sen. Just nu sitter jag i sängen med mammas dator i knät,ser knappt vad jag skriver eftersom det är så mörkt,men följer min lilla skrivkänsla som finns i fingarna istället...Ska nu sätta på en film och sen efter den sova,godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0