Sjukling

Hej alla därute som läser!
Fick stanna hemma från skolan idag eftersom jag inte är riktigt frisk. Så har legat framför teven och inte gjort någon nytta alls,fast det kanske är meningen när man är sjuk. Tänkte även "aha,nu när jag har tid så kan jag ju städa och så!" men nej,ingen ork till det. Men jag är ju hos mamma en dag extra bara för att Tina och Hugo är sjuka så då får pappa lite väl mycket att göra,så blir väl att packa lite senare oså. Vet inte direkt om jag ska till skolan imorn,det är något som märks imorn bitti för nu känns det som om jag har feber igen? Ligger o svettas utan anledning och sen efter ett tag så fryser jag igen,och ont i huvudet har jag med. Det jag fick reda på förut var att Jossi♥ också var hemma och sjukade! Haha,rätt knäppt faktiskt! Och jag visste inte ens om det? 
Ska lägga mig tidigt idag,så får vi se om jag mår bättre imorn. Ha det bra!
-
Bild när jag fyllde 2 eller nått? :)

Kommentarer
Postat av: undefined

söt bild!

2011-03-14 @ 20:12:55
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0