Friday

Tudelu!
Hur har ni det? Vi har iallafall haft det asbra,och vi var på samma plats när vi vaknade! Vi gick ut till tältet vid två ungefär,satt där inne och pratade och åt godis och lite så. Och det blåste jättemycket,så Julia var tvungen att gå ut och fixa tältet typ hela tiden (stackaren). Dunkade lite musik också,så vi har haft det bäst! När vi vaknade låg halva tältet över oss,men vi orkade inte bry oss. Fuktigt var det minsta vi kan säga,vi var helt blöta när vi vaknade,usch och fy. Nästa gång vi tältar,så ska det garanterat vara bättre väder! ^^ HAHAHA,där ser ni att man kan sova i tält fast det inte är bra väder,känn på den!
Idag skulle egentligen jag,Julia & Jossi åkt in till Mjölby en sväng,men det blev inte så för att Jossi skulle bort klockan 6 ungefär,och Julia och jag är så sega så vi kände att vi inte orkade åka dit. Så vi får ta det en annan dag ♥ Så jag vet inte vad vi hittar på resten av dagen,det är något som märks! Jag bloggar senare,ha en fin dag!
Vårat tält vi sov i,syns det att det har rasat? Det har iallafall rasat längst bak i tältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0