Time can't be bought

FATTA!?!? En enda liten dag,som knappast räknas,är det kvar av den här terminen! Får reda på alla betyg och sånt imorn också,det jag vet än så länge är att jag har E i allt,så får satsa på lite högre betyg nästa termin osv. Min julafton börjar annars redan på fredag,eftersom att när man har skilda föräldrar och ska fira jul på lite olika ställen hit och dit så måste man dela upp det lite. Så på fredag ska jag fira jul här hemma hos pappa på kvällen framför allt,sen får vi se vad resten av dagen bjuder på. På lördag ska jag åka till F&F på morgonen/förmiddagen och fira lite där med faster och familj,och med våran familj såklart och F&F. På kvällen åker vi till mamma och är där resten av veckan tills nyårsafton! Nu vet ni lite hur min jul ser ut,själv tror jag att den blir perfekt. Nu ska jag snart äta lite mat och sen får vi se vad jag gör. Ha det bra så skriver jag snart igen (hoppas jag) :)  Älskar låtarna ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0