Blått och grönt!

Farmor och farfar har varit här sen klockan 4 förut ungefär,stackarna,fattar inte hur trötta de borde va...;) Pappa har varit på föräldrarmöte hela kvällen och Tina har någon familjekväll eller något med sin skola. Så de har varit här bara för att ha "tagit hand" om oss. Farfar har även hjälpt mig med matten! Så nu fattar jag lite mer än vad jag gjorde innan och det är bra. Så gick jag,Hugo och farmor ut lite förut med,blev några kort men besvikelsen är ju att korten inte blir lika bra på datorn som de ser ut på kameran,men dom blev hyffsade iallafall!








Så kom jag på igårkväll att jag glömde nämna om mitt biologiprov jag gjorde,jag håller tummarna på att det gick bra för det kändes så mycket bättre än det förra! Imorn blir det att åka in till Linköping och äta på Mc'donalds (tjockt jag vet),men det är min brors val eftersom han fyllde år förra helgen. Så skulle vi gå in på toys u rus och kolla lite där till han med. Jag tror att jag ska va med Julia en stund med,var ett tag sen nu! Men jag får se ifall jag bloggar imorn.

/ Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0