HOMEWORK

Jag är lite förvånad att mitt hus och min familj står kvar! Det blåser ju som om jag inte vet vad. Vart skitirriterad när jag gick hem förut,alltså en jättetung väska med idrottskläder och läxor är inte direkt kul och bära hem när vädret inte sammarbetar... Påtal om läxor har jag suttit med hela dagen som vanligt som den här veckan. Just nu försöker jag skriva fakta om grodor på datorn,men det går inte så bra. Så har jag SO-prov imorn som jag nästan inte kan nått av,så har jag matteläxa och engelskaläxa tills imorn med. Jag fick ett utbrott förut bara för att vi har så otroligt mycket i skolan just nu,jag vet inte vad jag ska ta mig till snart!? Jag hoppas att det blir bättre snart iallafall,för jag vill ju göra annat än plugga också.. Imorn är det fredag iallafall,vilket är vääääääldigt skönt. Då blir det mindre pluggande kan jag ju lova! Tror det blir att vara med Julia? :) Okej lite mycket om plugg nu men det är det som gäller :(

/ Isabella
saknar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0