Fall for your type

Fall For Your Type - Jamie Foxx featuring Drake 
Den här låten går om och om i mina öron just nu,fin låt! GUD VAD SKÖNT ATT TORSDAGEN ÄR ÖVER! Men om jag får erkänna så har den här torsdagen varit ganska okej,men det är fortfarande världens segaste dag.. Efter skolan så satt jag och pluggade lite matte,gick hyffsat bra den med,även fast det var såna där svåra uppgifter... Sen sprang jag och Tina,eller först gick vi till spåret,det är en bit att gå faktiskt. Sen så sprang vi spåret,och det gick sjukt bra! Gick inte en enda gång,förutom i en backe men den är väldigt jobbig.. Så jag blev lite imponerad att jag orkade hela vägen,men har fortfarande dålig kondis så ska försöka springa 2 gånger i veckan (iaf när jag är hos pappa). Imorn är det fredag och då blir det att vara med Julia! Det är våreld i klämman på kvällen så det blir att gå dit. Nice! Ska även gå upp extra tidigt imorn om jag lyckas,för ska gå till Julia tidigare och hjälpa henne med matten,hihi ♥ Tror också det kommer bli dålig upptadering imorn tyvärr...

Vill ha tillbaka mitt mörka hår! Men ingen idé att färga nu eftersom det bleks i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0