Ska försöka göra en ny design!

Tjoho alla söta!
Ska strax sätta mig med tungan rätt i mun och försöka få fram nästa design. Den här har jag bestämmt att jag ska försöka göra den jättebra. Men vi får se hur resultatet ser ut sen,vem vet?
Idag efter skolan har jag varit med Nellie en stund igen! Lika kul som vanligt,har suttit o tittat på tv,det var ett riktigt busväder ute förut så det gick knappt vara ute. Menmen en stund var vi iallafall och det är roligt att få vara med henne. Nej nu ska jag fixa & trixa. Hejdå så länge!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu har du tänkt till ordentligt tror jag!! Kram på dig!

2010-09-22 @ 10:09:02
Postat av: Hanna

den listan var inte och leka med ;P

2010-09-23 @ 20:45:21
URL: http://sprize.blogg.se/hannas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0