Brandutbildning i skolan!

Skulle bara vilja säga tack för alla fina kommentarer jag får här på bloggen! Jag blir så inspererad av varje kommentar att jag ville blogga bara för er. Skolan har varit jättebra faktiskt. En mycket slapp dag med några lektioner och efter lunch åkte vi till en övningsplats inom brandkåren! Man fick testa på jätteroliga saker te.x som att släcka eld med olika brandsläckare och så fick man springa in i ett rökfyllt rum (discorök) och försöka hitta två försvunna personer. Jossii bara körde på mig med rullstolen,man skulle hitta en docka i en rullstol alltså :p Och så skulle Julia och jag samarbeta med att välta omkull en brinnande docka och kväva elden med en brandfilt! Haha en mycket rolig upplevelse och jag trodde det skulle vara mycketmycket värre. När jag slutat skolan kom Tina och hämtade mig och så åkte vi till lundbybadet,helt sådär plötsligt bara. Men det var väl helt okej att ta ett bad. Och så har jag pluggat matte och lite så,haha matteläxan är egentligen tills på fredag men det var lika bra att göra den på en gång. Imorgon,så ska jag börja dansa igen! Och jag har ju börjat dansa i en ny grupp också,med många nya människor som jag inte känner! Pinsamt... Men det ska bli roligt att få testa på någon ny dansstil! Och imorgon så följer My med mig till dansen,kulkul! Och på kvällen så ska vi på "tjejgrej" på gårn tillsammans med Julia,grymt roligt ska det bli! Jag tror jag fick med allt jag ville ha med just nu. Kommer några mer inlägg snart. Ha det bra alla mina sockerbitar! ♥


lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0