Allt och lite till!

Hej på er!
Jag vet att jag har en usel upptadering här på bloggen,men jag har aldrig tid att sitta vid datorn på dagarna. Eftersom det är skola och läxor som gäller nu så måste jag hålla mig till det. Men jag ska försöka att lägga upp några inlägg på kvällen iallafall. Och på helgerna har jag även en liten tid att sitta vid datorn på morgonen. Skoldagen har varit helt okej faktiskt,trodde den skulle gå jättelångsamt men den gick ganska fort ändå,förutom på slutet när man längtar så mycket hem att det finns inte. Men vi hade ju elevens val "vett & etikett" på slutet och det var en hel del skratt i våran grupp =) Nu sitter jag här och raderar massor av bilder. Jag har verkligen hur mycket som helst och jag ska försöka göra ett par mappar också. Så det är det jag sysslar med nu. På lördag kommer min snälla farmor & farfar ta med mig,min bror Kristoffer och min kusin Jonathan på bio! Haha det blir Toy story 3 3D!! Och det kommer bli extra roligt att det är 3D! Hoppas på att kunna sova över med Nellie i helgen,men om det inte går får vi ta det nästa helg ifall det går då isf. Hoppas ♥ Jag tror nog vi ska till gårn på fredag också,så det blir kul. Nej nu ska jag försöka rensa alla andra bilder,ha det bra!

/ isabella ♥



haha gud vad förjävlig man såg ut för i tiden,jag var helt galen i den här bilden :o


och nej min blogg är inte färdig till er som undrar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0