Vill bada!

Har äntligen fått lite ordning på bloggen! Är ganska nöjd med den här än sålänge.
Men det är lite saker som jag måste göra,te.x kommentarsrutan... DEN ÄR GRYMT FUL!?!?!?! GRÖN!?!?!? Det har den inte varit förut!? Så det fattar jag inte hur den kan ha blivit det. Så ska jag även ändra lite i menyn och lite länkar och sånt där. Just nu sitter jag och Malin inne i hennes rum vid varsin dator,fattar inte vad vi gör inne egentligen. Ska strax packa ner mina saker och sen går vi mot mig. Det är otroligt varmt idag och jag känner bara för att slänga mig i en pool och bara njuta! Jag bloggar mer sen,ha en fin kväll :)

(bilden är från google)
Önskar den vore min,skulle badat i den konstant hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0