Sjuk den här helgen med...

Hej alla friska människor!
Hoppas ni mår bra iallafall,jag har legat i soffan och hostat och snorat hela dagen. Det var därför jag inte har bloggat så mycket. Egentligen skulle jag sova över med nellie idag,men det blev visst ingenting med det. TYPISKT OCH VARA SJUK PÅ HELGEN!! Hatar det här,och så känns det som om mitt huvud ska sprängas med,suck. Ska strax ner till familjen och kolla på teve,orkar inget godis eller något heller. Så får väl sitta och käka frukt eller något annat. Blir att lägga sig extra tidigt idag med,så att jag får någon sömn iallafall. ÅH,är arg över det här,det är så surt och vara sjuk på helgerna så det finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0