Emelia 1 år imorn!

ÅÅÅH,jag vill ha påsklov nu! Så himla skönt det skulle va.
Just nu sitter jag och lyssnar på spotifyreklam,känns som om det kommit mer på sista tiden?! Imorn har vi biologiprov igen,blir lite halvnervös när jag tänker på förra provets resultat. 3 omprov i rad på samma prov vill jag INTE ha igen,så jag har tränat litegrann idag så ska jag kolla igenom allt sen! Imorn så fyller ju Emelia 1år! Gud vad fort det har gått.. Hihi,men ifall jag inte hinner säga grattis imorn så säger jag det nu,grattis gumman!

Gammal bild på henne.
Som sagt så får vi se om jag hinner blogga imorn,för ligger hur mycket efter somhelst i matten med kom jag på (det här är ett bra skäl till att ha påsklov NU,pluggar ju hela tiden känns det som...)


Kommentarer
Postat av: nellie

grattis till henne :D

2011-04-13 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0