TILL SALU...?

Här ovanför ser ni en klänning, som ni kanske ser. Den är designad av mig och kommer ut i butik från och med 12 Juni. Kommer kosta sisådär 250 kronor och den är absolut prisvärd. Urringningen är lite för hög än vad jag hade tänkt mig, så den känns som en krage som stryper åt när du böjer dig ner. Den har två olika tyg, det understa är som pyamastyg,silke, och det översta är ett tunnare tyg som är en aning genomskinligt. Sömmarna ser en aning krokiga ut och har som små väck vid axlarna. En underbar klänning och om ni har fler frågor så kontakta mig här på bloggen.

 

OKEJOKEJ jag skojar bara som ni kanske förstår. Det här är en helt vanlig klänning som jag har sytt i syslöjden som nu är klar. Ett jobbigt arbete som äntligen är klart! Vet dock inte vad jag ska ha den till, kommer inte ha på mig den...

 

Måndagen gick iallafall fort, efter skolan gick jag och Julia hem till henne en stund och skrev utvärderingen av våra finfina klänningar (hon har gjort en likadan). Nu så sitter jag här och lyssnar på musik och göra ingenting,känslan när man inte har några läxor....♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0