Äntligen så har jag tid...

Hejsan! 10000 år sen jag bloggade? Känns som så, men har haft så lite tid åt bloggen och jag har gjort så mycket annat. Veckan i Blekinge var toppen! Åkte båt,paddla kajak,badade,åt god mat, shoppade i Kalmar (tror jag?), tog massa fina kort osvosv. Det var jättesorligt att åka därifrån för det var en så fin stuga vi bodde i, men det var också skönt att komma hem. Så nu håller jag på att rensa lite bilder så att jag kan ladda upp dom här.
-
I veckan så var resten av familjen på Bullerby Cup, så jag hade ett val om jag ville följa med eller inte, så jag valde att bo hemma hos Malin i fem dagar, jättekul är det minsta man kan säga att vi haft. Senare sen ska jag hem till pappa och ikväll ska jag träffa Jullaaaan som jag inte träffat på jättelänge! Så det ska bli skoj. 
-
Här är några bilder från Blekinge, kanske tog runt 300 bilder men här är favoriterna.
 
 
 
Ha en bra dag alla!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Fina bilder!!! Du är duktig gumman! Blir kul att se vad du kan åstadkomma när du köper ny kamera :)

2012-08-06 @ 23:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0