What is love?

Hej på er!
Har precis sagt hejdå till Julia,vi har fixat lite med en bilduppgift vi skulle fixa lite med under helgen så nu är den klar! Gött det,satt och flummade lite också så det var kul. Och så kom jag hem från Malin vid typ halv 6 förut,har haft det jätteroligt tillsammans med henne och Wilhelm som också sov där. Såååååå aa,har mest legat framför teven,och nördat spel på min mobil....skapade även lite ilska på spelet också,vi hann även med att spela wii idag. Annars har vi inte gjort så mycket mer,men kul det också! Imorn är det sista dagen av lovet tänkte jag skriva...av helgen,blir mest att fixa lite inför veckan hos pappa,chilla galeeeet och att städa rummet,kom också på att jag har lite läxor att göra. GRYMT taskigt läge att behöva plugga första helgen när man bara gått i skolan i en enda vecka,men så är livet. Nu ska jag fixa lite annat och sen sova. Ha det gött!


HAHA gulligull ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0