Äntligen fredag!

Jaha så nu har blogg.se fixat något nytt också! Råkade klicka in på det på nått konstigt sätt och trodde nästan att jag kommit till fel sida ett ögonblick,men fattade tillslut... HAHA. Såg desutom på facebook att man skulle va tvungen att ha den nya profilen som nu heter "tidslinjen",åååååh vill inte. 

MEN iallafall så är det freeeeeeeedag idag! Och dagen i skolan har rullat på som vanligt. Jag har faktiskt ingen aning om vart dagen har tagit vägen under den tiden jag har varit hemma...?! Vet inte vad jag har gjort,HAHA! Idag var ju planerna att jag skulle va med Erika somsagt,men det blev lite för stressigt så vi bestämde för att va någon annan dag. Oså hade jag en till plan att jag skulle sova över med Julia idag också,men så fick jag reda på att vi skulle åka jättetidigt till IKANO imorn för att titta på skor och jacka. Så det blev ingenting med det heller. Så nu sitter jag här och funderar på att GROV-rensa mina bilder. Har massa skit som jag inte vill ha. Så så får det bli. Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0