r.i.p

Hej på er!
Det känns som om det är helg idag,det är lite konstigt att få vara ledig mitt i veckan oså ska man tillbaka till skolan en dag innan det blir helg igen. Men aa så är läget,hihi. Det jag skrev på bloggen igår om att Malin och jag inte skulle sova över ändrades helt på kvällen. Hon hade sovit lite så hon blev piggare och kände att hon därför orkade sova över! Så mötte henne vid 9 på macken och köpte lite godiiis och sen gick vi hem hit. Såg på en supervidrig film som hette "Wrong turn 3" och den var såååååå mysig att kolla på.....eller inte. Men jag överlevde ju iallafall. När vi vaknade så åt vi godis...och fixade oss lite. Och vid ungefär kvart i ett så kom mormor hit och hon ska nog åka hem snart tror jag. Så då blir det att plugga lite innan jag ska se på Sveriges värsta bilförare lite senare ikväll. Imorn så är det ju fredag (äntligen) och då ska jag va med Erika! Alltid lika kul! Så jag bloggar igen så snart som möjligt! ♥
-
Förresten så ska jag bara säga vila i frid Jonathan Jansson,vet inte vem han var men det finns nog inte så många i närheten av Vikingstad som har missat vad som har hänt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0