P A N I I I I I I K

ARGSHDFKGJHSPSSK! FÅR JU MORDKÄNSLOR PÅ DET HÄR MED TRE-SKITEN! Kan inte ringa,kan inte smsa,kan inte spela spel,kan inte gå in på internet,kan inte göra något på min mobil! Vad gör man i ett sånt här läge? Och jag som ska va med Malin sen måste få tag i henne,och vad gör man när ens hemtelefon inte fungerar,och hon inte är inne på datorn!??!?! Säger bara en sak: GÅ OCH HÄNG ER TRE!
Men iallafall,somsagt så ska jag sova hos Malin idag! Det blir nice,och förutom det så är jag annars på helt okej humör för att ha varit i skolan! Dagen gick ganska fort och nästan inga sega lektioner,så nu har jag kommit hem och ätit lite och ska snart börja plocka undan lite på rummet. Efter det ska jag packa och sen försöka få tag i Malin,vet inte vad jag gör med min mobil,det lär sluta med att den åker ut genom fönstret kan jag ta och lova. Men det lär annars inte bli någon vidare upptadering förens imorgon,så ha det superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0