Första januari tvåtusentolv

Hej!
Första dagen på 2012 idag,känns sjukt på något sett. Ska berätta lite kortfattat hur min nyår såg ut. Först så var jag hemma och åt förrätt,varmrätt och efterrätt tillsammans med familj och F&F. Efter det smällde vi lite raketer för Hugos skull eftersom att han skulle sova innan midnatt (dock så hade han ju vaknat vid 00.00 så då fick han vara med oss). Efter det gick jag till Julia och gick runt med henne lite,hittade Eric och Robin som vi var med ett tag. När hon skulle till Linghem gick jag hem ett tag innan jag träffade Malin och Wilhelm lite. Tio minuter innan tolv så gick jag hem och smällde lite raketer tillsammans med familjen och grannarna. Ett härligt slut på 2011 och en fin början på 2012! Tack till alla som gjorde min nyårsafton så bra! ♥ Hoppas alla hade det lika bra som jag hade. Nyårsafton är en av de mysigaste dagarna på året...tycker jag,men det var mycket mysigare när man var yngre,nu har det förändrats lite. 2012 ska bli det bästa året!
Lite senare idag ska jag träffa Malin,för hon ska sova hos mig eftersom att imorn beger jag,Malin,Tina och Tinas kompis Linda till Marieberg Galleria som ligger utanför Örebro! Har aldrig varit där,men verkar sjukt kul iallafall! Så det är något jag ser fram emot. Annars vet jag inte vad resten av dagen bjuder på,det är något som märks. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0