Rockin ur mind

Helluuu
Orkar inte blogga något så komplicerat inlägg,så det får bli ett inlägg som går snabbt! Sov ju hos F&F igår tills idag,skönt att komma bort från allt som är högljutt här hemma och sen komma dit där det är lugnt och skönt. Har mest chillat framför teven,och har bakat lite också :) Men nu är jag hemma igen! Har tagit bort alla kläder osv. från mitt golv så nu har jag hittat golvet igen! Nejdå så farligt var det inte men ändå,lite var det iallafall. Nu ska jag sitta här någon timme och sen ska jag duscha. Får se vad jag hittar på sen. Imorn ska jag se på Alvin och gänget 3 på bio tillsammans med Malin,William och Wilhelm! Blir asbraaaaaaaaaa. Så jag ska försöka hinna blogga lite imorn med men det är nått som märks. Ha en fin kväll.
Låttips från Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0