Ordsbrist....jovars!

Helloooo!
Har nästan ingenting att skriva om på vardagarna längre! Det händer liksom ingenting på dagarna förutom skolan,och det är ju inte så kul för er att läsa om dagen i skolan varje dag? Nej så får det inte bli.... Men har lite sådär ordsbrist då och då,och då får man väl stå ut med såna här inlägg. Det är ju bättre än ingenting! Nu när jag har kommit hem så har jag hunnit med att läsa klart alla sidor som vi skulle i boken Sandor slash Ida som var läxa tills imorn,har också börjat lite på våran matteläxa bara för att slippa att göra allting på studiedagen som vi har på Torsdag! -Ja och det var dagens snack om skolan- Så nu ska jag sitta här ett tag,eller funderar på att tjata på Krille att spela wii med mig. Annars blir det väl teve vid klockan 8. Och bara för att skriva om något annat så vill man nästan va som en flyttfågel som flyttar på vintrarna. Vintrarna är jättemysiga dom första fyra veckorna eller nått,men sen blir det nästan för mycket! Hatar att va sån som vill ha vinter på somrarna men sen när det väl är vinter ja då vill man ha sommar.......man är aldrig nöjd!?!?!??! Men får väl ta en dag i taget och sen får se hur det blir ;) Ha en bra kväääääll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0