New stuff

Hejsan! Om ni minns det jag skrev på bloggen igår så skulle jag ju åka och kolla på vinterjacka och lite så idag! Och jag hittade det jag ville + lite till. Här kommer några bilder på det som jag fick med mig hem. Och ja,jag har redigerat bilderna på picnik så kanske ser lite konstigt ut,men aja.


Jackan är köpt på Bikbok för ungefär 250 kronor,skulle egentligeeeen kostat 800 kronor men det var 70% rea så den var jättebillig! Och så var det att om man handlade för 300 kronor så skulle man få en överraskning. Och eftersom jag ville ha den så köpte jag två nagellack och en "base coat" (nått man har innan nagellacket så det sitter fast bättre). Och då blev det ju 300 kronor så då fick man välja ett valfritt smycke! Jag är jättenöjd över det jag fått med mig hem,tack mamma!♥

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vassego ;)

2012-01-28 @ 18:50:57
URL: http://knytet.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Fin!!! Både jackan och flickan i den :)

2012-01-28 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0