Marieberg Galleria




Här ser ni det jag har fått med mig hem från Marieberg! Är helt slut i både fötter och nacke,men det har varit en jättelyckad dag! Bilen började åka vid ungefär kvart i 10 imorse,hämtade upp Tinas kompis Linda och sen vidare mot Örebro. Vi kom fram vid halv 12 eller nått sånt och började att shoppa direeekt. Tog två pauser med att äta lunch och att fika och det behövdes verkligen. Att strosa runt på en jättestor gallera som man aldrig har varit i krävs myyyycket energi kan jag lova! Malin och jag var helt slut när vi var klara. Tack för den underbara dagen och tack till Tina som ordnade det här! ♥ Orkar inte skriva vad allt är köpt och hur mycket det kostar osv,tänkte inte på vad priset var eller vart jag köpte det...hihi. Nu ska jag sitta här ett tag och bara chilla,och sen ska jag duscha och efter det sova. Jag kommer ju sova gott den här natten! Imorgon är det Tisdag,och då ska jag åka till F&F och sova där tills på onsdag,alltid lika mys! Så blir ingen vidare upptadering om jag inte bloggar från telen,men det är sånt som märks. Ha en fin kväll alla och hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad roligt att du är nöjd! Kanske nått att göra om nån gång!

2012-01-03 @ 13:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0