Tuesday, Wednesday & Thursday

Hej!
Har visst inte bloggat så bra...men nu kommer iallafall ett inlägg. I tisdags så var jag ju somsagt med Erika! Vi bakade chokladcupcakes,dom blev jättegoda,men när vi skulle spritsa på frostingen på muffinsen så misslyckades vi totalt! Det ser alltid värsta proffsit ut när andra gör det,men när vi gjorde det så blev det jättekladdigt och allt! HAHAHA men gott var det ju iallafall! Vi spelade wii,och ja..medans jag spelade ett spel på Erikas dator spelade hon ett spel på min mobil,nördar? JA!
Igår på dagen så var jag bara hemma i mina mjukisbyxor och tog det lugnt,på kvällen kom Julia hit och vi spelade wii och glodde på teve. Helt plötsligt så blev vi jättesugna på grönsaker och dipp (???),så vi gick till macken och köpte dipp och sen gick hem igen. Hon åkte hem vid typ halv 11...om jag minns rätt,och då gick jag och la mig.

Idag så har jag,mamma,Krille och Emelia varit inne i stan och träffat mormor också! Vi åt på ett café och gluttade lite i affärer. Hittade en ring och ett par örhängen som fick räcka. Nu har vi iallafall kommit hem och ätit munkar,och ja,munkar med hål i,inga munkar med "bladkransar" (haha har dom ens såna?) ALLTID LIKA GOTT,kan man ens tröttna? Nae. Idag så skulle jag egentligen sovit över med Malin,men vi skulle sova över två nätter men det får bli imorn istället för hon hade huvudvärk,synd om ungen. Så nu ska jag snart byta om till mjukiskläder och sen skriva lite på min svenskauppgift. Ha en fin kväll!


Ring - Gina Tricot      Örhängen - Ur & Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0