Det går bra nu.

GISSA VAD!? JAG KLARADE MATTEPROVET! ELLER JAG FICK TILL OCH MED ETT D! Nöjd tjej här va! Från att ha 5 kompliteringar till att ha ett D,då är man stolt,så stolt att man tydligen måste ta kort på det och visa det....
 
På tal om prov så gjorde jag mitt fysikprov idag....fick ungefär 4 papper att skriva om,"mer än godkänt-delen" gick inget vidare,kunde ingenting nästan. Mina kompliteringar på förra kapitlet gick inte heller någon vidare. Men det som var själva anledningen till provet idag (LJUS) gick väl hyffsat,skrev på allt förutom en grej så jag får väl hoppas på att resultatet är bra också. Annars har dagen varit lugn,när jag kom hem åt jag lite,och sen läste jag ut svenskaboken som ska vara klar tills imorn,hann med att plugga lite hemkunskap också. Så har Rickard varit snäll och fixat sims till mig på den här datorn nu. Så nu när jag är klar med alla läxor,har ätit mat och allt det där kan jag äntligen roa mig lite med att spela det. Lite senare blir det att glo på teve och sen ta en dusch innan det är dags att sova. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0