17e Oktober ♥

Den här meningen ser man bara en gång om året,och jag märker att den gången går fort! Hela den här dagen har bara runnit iväg. Det har inte hänt något speciellt i skolan annars,sista lektionen gick bort eftersom att vi var på någon fjantig teater på Lagman istället. Men nästan hellre det än vad att sitta inne på lektion,man fick ett gott skratt iallafall! När jag kom hem fick jag lite fina presenter av mamma & Rickard,är supernöjd med dom också! Så i helgen kommer resten av "den andra" släkten (dvs. mormor,morfar & Lisa och Rickard's sida). Pluggade en halv sida biologi också...sen skulle jag va barnvakt åt Emelia en kort stund,och nu sitter jag här. Har precis bytt om till joggingkläder så nu ska jag möta Julia vid spåret. När jag kommer hem så ska jag duscha och sen äta cupcakeees! Ha det bra!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0