En superbra dag!

Bläääää...att man kan vara så mätt! :o Somsagt så har vi firat min 14-års dag idag vilket betyder massa fina presenter och mycket gott att äta. Jag är nöjd med precis allt jag har fått idag,och jag,Nenne,Jonte och Krille har nog haft roligare än vanligt ,haha! Igårkväll spenderade jag hela kvällen från klockan halv 5 till halv 10 med att baka mitt lilla projekt,kommer att lägga upp ett inlägg med recept och bilder imorn! Dom blev iallafall väldigt lyckade för att göra dom för första gången! Annars har jag inte gjort så mycket mer idag,jag har packat ihop lite grejer inför mamma som jag åker till imorn igen. Där kommer vi fira ännu mera i helgen tror jag,men framför allt blir det lite hemmamys med dom imorn. Fast jag tror jag ska springa med Julia på kvällen också,vilket behövs eftersom man ätit så mycket i helgen...:) Och jag kan bara inte fatta att jag fyller år imorn?! Det känns som om det var igår det var i början av september,fort går det iallafall! Nu har jag nog inte så mycket mer att säga till er,ska försöka slänga in ett inlägg imorn,ha det supermegabra!








*Adidasväska
*Svea-mössa
*Parfym
*Två små glasfigurer
*Presentkort på Gina laddat med 800:-
*En filt
*Nya vantar♥
*Ett namnhalsband med mitt namn på (konstigt va? XD)
*Örhängen av titan
*Ett litet "smyckesskrin" som är format som ett hjärta
*Bidrag till min kamera 500:-
*Tre linnen
*En 100-lapp
*En söt liten kaktus
*Massa vykort och en teckning från Krille

Har jag glömt bort nått? Jag tror inte det,tack för ALLT! Är jättenöjd ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0