I'm back again!

HERREGUD! Två månaders bloggpaus? Ja,nästan iallafall. Jag kan inte fatta att jag har varit borta så länge från bloggen. Men nu är jag tillbaka igen! Under den här lååååånga tiden har det hunnit att hända sjukt mycket! Jag orkar inte berätta precis allt,men jag kan berätta litegrann. Någon vecka efter att jag tog bloggpaus så hade jag,Julia och Jossi en grillkväll som blev jättegrym,förutom att jag råkade jag tappa bort min mobil så nu har jag Malins gamla mobil. Min lillasyster har lärt sig att gå,jag har hunnit med att få både ett C och ett B på några bilder i skolan. Familjen och F&F var på "rally" som var superoligt det med. För ungefär 2 veckor sen var jag och kollade på Smurfarna 3D på bio med Erika! Vi åt på Hakepi och hade det allmänt gött,-+och ja det har hänt jättemycket mer. Och skolan rullar på,mycket läxor och prov. Det känns som om jag inte gör så mycket mer faktiskt,den här veckan har verkligen varit full av läxor...:( Och vet ni vad mer? JAG FYLLER ÅR PÅ MÅNDAG! Snacka om happyface! Så imorn ska vi ha kalas här hemma. Under dagen ska det städas,bakas och måla naglarna. Ska se om jag lyckas få lite bra bilder på det jag ska baka,har aldrig gjort det så ska bli lite spännande,mer säger jag inte! Nu ska jag gå och göra annat,ha det bäst!

ååååh vad har hänt med min kategori "senaste inläggen"?!?!?,inget inlägg syns ju...!

Kommentarer
Postat av: julia

wiiiiie :D <3<3

2011-10-16 @ 20:52:52
URL: http://hasteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0