Thursday

Hej!
Torsdag idag då,lika chill som vanligt. Först hade vi hemkunskap,vi gjorde Crepes,vilket inte var så jättegott.. Men lyckades med att laga dom iallafall :) Sen hade vi jäääääättelång svenskalektion. Efter lunchen så hade vi engelskaprov,jag hoppas att det gick bra. Fast det kändes som om man glömde bort dom lätta sakerna,men jag skrev på det mesta iallafall. Nu på kvällen har jag varit barnvakt åt Emelia i ungefär 1½ timme eftersom att mamma & Rickard är iväg och storhandlar,men nu sover hon ♥ Ska alldeles strax plugga lite mer på SO:n som vi har tills imorn. Imorn så ska jag va med Julia,lika kul som vanligt!
Har inte så mycket mer att säga,jag bloggar imorn tror jag,det beror på när jag kommer hem. Hejdå!


Visst blev det bra?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det blev :)

Tack så mycket för hjälpen, guld värt så här dags på kvällen <3

2011-10-20 @ 20:46:02
URL: http://knytet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0