Seg dag

Just nu:


Hello!
Hur är det med er? Själv är jag jätteförkyld,hostar hela tiden och har ont i halsen,men jag har faktiskt gått till skolan ändå vilket jag är jättestolt över! Har precis tvingat i mig en sked med honung,och usch vad äckligt det är! Men det blir lite bättre i halsen för ett tag iallafall. Idag har nog varit den segaste skoldagen på i hela 8an..Vi hade ju biologiprov idag,och jag och Julia satt och pluggade ganska mycket igår. Så kom vi överens om att jag skulle komma vid 7 imorse till henne så att vi kunde plugga mer idag. Jag ställde klockan på lite innan 6 men gick inte upp förens vid kvart över,jag var helt DÖD! Så har gått runt i skolan och varit jättetrött och förkyld och allting,men nu är den här dagen över och jag hoppas att jag börjar bli lite friskare iallafall. När jag kom hem från skolan så la jag mig i soffan och halvsov till klockan 5 ungefär,sen har jag pluggat lite matte och sen har jag inte gjort så mycket mer...Idag ska jag iallafall sova lite tidigare än vanligt,efter att jag är klar med blogginlägget ska jag upp till min sköna säng♥ Imorn ska jag och Alicia dansa igen,men jag tror att jag bara kommer vara med på koregrafin eftersom att jag mår dåligt. Jag får se om jag hinner/orkar att blogga imorn,annars bloggar jag på Torsdag förhoppningsvis. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0