Plugg...plugg

Hej!
Har nästan inte tid att blogga på vardagarna,så det får bli ett snabbt inlägg runt klockan 9 varje dag istället..Men sånt är livet. Iallafall så mår jag mycket bättre nu,nu är det bara hostan som ska försvinna men det är den på god väg att göra. Torsdag idag iallafall,snart freeedag! Fast än så länge har jag inget att göra,men jag ska hitta på något roligt! Idag har jag pluggat massa,mest matte,men också lite Tyska och pyttelite SO. Annars har jag inte gjort så mycket mer. Tänk att det är sista skoldagen innan det älskade höstlovet imorn! Kan knappt tro't,det har gått så fort! Det har snart gått 2 veckor sen jag fyllde år,det känns som om det var igår ju! Det är ju läskigt! På lördag ska jag och Julia åka till IKANO och shoppa och ha det allmänt bra,taggad!♥
Bloggar imorn igen trorja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0