23:50

Halloj!
Jag har precis gjort mig klar för att gå lägga mig. Iallafall så kom jag hem vid ungefär klockan 11 från en sjukt rolig kväll med Julia! Vi har mest gått runt lite i Mantorp,men det allra roligaste var när jag hade hicka och hon skulle skrämma mig,och jag blev så himla rädd! Hahahaha,tack för kvällen iallafall ♥
Och jag har mina hickdagar och idag var en utav dom,gud vad jobbigt det kan va ibland!
Imorn har jag lite som jag måste fixa,har ju kalas på söndag och så har jag lite annat också:
*Baka
*Städa rummet
*Måla naglarna
*Rensa kamera & bilder på datorn
*PLUGGA!

Men jag ska ju försöka att hinna med att blogga också,men det ska nog inte vara några problem. Det är ju lördag "lixom",haha. Jag ska strax gå och lägga mig,för är så grymt trött! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0