Engelskaläxa såhär kvart över 11...

Tjo!
Äntligen så har jag lite tid över till att blogga utan att känna någon press över läxorna! WHAT A FEELING! Okej jag ska inte överdriva eftersom jag strax ska ta och leta reda på lite fakta om nått,har engelskaläxa tills på torsdag och vill inte sitta med den imorn,och den tar högst en halvtimme,så kan ju lika gärna passa på med den snart. För er som inte vet så har vi studiedag imorn! Studiedagar är jättebra! Speciellt på onsdagar (onsdagar är dom värsta dagarna på hela veckan),och jag ska va med Erika imorn! Alltid lika kul med den varelsen! Vid klockan halv 4 ungefär åker jag in till dansen också.
Idag har jag iallafall varit i skolan,en helt okej dag faktiskt. Efter skolan gick jag direkt hem till Tina och pluggade lite matte,gick bra det med! Nu på kvällen har jag träffat Julia,Jossi och Jensen en stund,kul vare! Nu ligger jag i sängen och är döööötrött,men ska få min lilla engelskaläxa överstökat också,så slut på mitt "kvackel",ha det bra så hörs vi!

Får bjuda på en fiiin mobilbild med dålig kvalité och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0