Set me free before you press delete♥

Hur kan man överleva som en storbloggare egentligen? Blogga varenda dag även fast man inte har lust,tid eller ork...så kommer jag och min lilla blogg som inte ens har tid/ork att blogga ett enda litet blogginlägg på en hel vecka! Hahaha,men livet kan va så ibland. Jag vet inte ens om jag behöver säga förlåt för dålig update längre? Eftersom ni som läser är vana vid det nu. Menmen,ungefär en vecka sen jag bloggade senast och det har hänt ganska mycket under tiden! Mest så har jag ju pluggat...naturligtvis eftersom det känns som om jag inte gör så mycket mer i veckorna. Men så har ju julen kommit lite närmare också! Så både hemma hos pappa & mamma är det julpyntat och allt,så himla mys! Har bakat pepparkakor också,varit med Julia och Jossi som var nice det med! Igår firade vi min farfars födelsedag med att käka på Ghingis och sen åkte vi hem till farmor & farfar och åt lite tårta oså där. Det har varit en toppenvecka även mycket plugg,det lär väl bli värre den här veckan antar jag. För några veckor sen fick jag ju reda på att jag inte klarat matten,så har mattekomplitering plus lite av det vi håller på med nu. Så det är lite av mitt mattebetyg det handlar om då!!! Så jag lär nog sitta en hel del med matten i veckan.


Det var allt för idag,ska försöka blogga minst en gång till den här veckan iallafall ;) Hejdå!
Här är lite bilder från veckan!










Haha kusse i hörnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0