Clean room

Söndag är ju en vilodag...och min vilodag har bestått av städning och allt möjligt mer. Så nu är jag iallafall klar med rummet,och det ser bra ut,men det lär väl bli stökigt snart igen. Har packat lite inför en vecka hos pappa också. Nu har jag iallafall precis ätit lite mat och ska strax byta om till joggingkläder och sen springa spåret med Tina. Man får väl passa på innan snön kommer (om det nu kommer någon) för då kan man ju inte direkt springa. Men jag måste vara ärlig att jag längtar jättemycket till snön och advent och allt nu,så himla mysigt!

När jag väl kommer ihåg kan jag ju visa lite nytt i mitt rum,inte för att ni kanske bryr er så mycket,men jaja...:)




Kärleksskylten är uppe efter att ha legat och skräpat sen jag var i falkenberg... Hittade min gamla anslagstavla också,sen pysslade jag ihop egna "blommpinnar" eller vad man ska säga,ganska nöjd faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0