Tom blogg..

Jag antar att ni undrar vart jag har tagit vägen,om det överhuvudtaget finns någon läsare kvar därute. Sanningen är att jag har så otroligt mycket att göra i skolan nu,så jag lägger bloggen åt sidan medans jag tar tag i skolan först. Och på helgerna när jag väl borde ha tid så har jag bara inte det! Jag är med kompisar och umgås med familj och släkt då istället... Och så har vi sålt min dator också,lite pengarbrist så dom tog min dator......Men nu har jag ett eget konto på mammas dator här nere istället. Det får väl duga,bättre än ingenting :/

Så läget med bloggen är riktigt hemskt alltså,men nu får ni iallafall ett litet inlägg så ni vet att jag lever! Idag så fick jag reda på mitt matteprov,vet inte ens om jag vågar säga resultatet,så hemskt var det. Hade inte uppnått alla målen,så har fått hem ett häfte med lite grejer jag ska göra och sen ska jag göra kompliteringen i skolan,komplitering here I come...! På fredag ska jag ha SO-prov i samhällskunskap. Lite nervös är man ju allt,eftersom det är så sjukt svårt med hur Sverige styrs osv,förstår ingenting! Men jag tror jag börjar fatta läget litegrann iallafall,så hoppas på det bästa. Idag hoppade jag över dansen också,eftersom skolan går före. Så har suttit lite med SO:n ett tag nu,och ska fortsätta med det resten av kvällen.

Hoppas ni har det bra iallafall..Bloggar när jag har tid och lust,om två år kanske? Nejdå,men hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0