Onsdag

Hejhopp!
Blev visst inget "kniven mot strupen" igår så det blev House istället. Skola igen idag då,gör vad som helst för att få lov nu! Sen blir jag lite extra sur när våran biologilärare aldrig rättar våra prov som vi gjorde för ungefär 2000 år sen. Dansen gick bra,förutom att det är svårt att hålla placeringar. Blir strax att hoppa in i duschen,senare plugga engelska (iaf glosor) och kolla på teven! Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra heller,skulle vilja springa någon dag igen,sen behöver jag plugga (det enda jag gör nu för tiden..),sen ska jag och mamma gå till City Gross och handla tröja och allt någon dag med. Menmen det är sånt som märks,ska hoppa in i duschen nu,hejsvejs!
-
gamla tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0