Skolavslutningsförberedd ;)

Mina fötter värker...men det är bara gå-på-stan-värken!
Har varit i Linköping sen ungefär halv 12 förut,och har hittat jättebra grejer! Hittade bland annat en skolavslutningsklänning som mamma betalade (hon betalade allt),och är jättenöjd! Hittade också lite andra grejer som är bra att ha! Tack för allt mami!♥
Klänning  Cubus 200:-   Randigt block  Bokia 25:-   Bh   Cubus 100:-  Tågkortsfack  Bokia 35
Ni ska självklart få se klänningen på någongång med,men inte just idag. Det jag ska köpa mer till skolavslutningen är "övertröja",nylonstrumpbyxor,skor och något halsband eller så,toppen! Känns bra att vara lite förberedd. ÅÅÅH,vi köpte hem färska jordgubbar idag! Och dom var jättegoda,fast vi köpte inte svenska tyvärr. Så ska vi doppa dom i smält choklad sen,mums! Senare så åker jag till Malin och sover där,så det kommer inte bli så jättebra upptadering här. Men ska nog slänga in ett inlägg till senare,+ så om jag kommer in på Malins nätverk kan jag ju blogga från mobilen där! Ha en bra kväll så hörs vi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0