Gubbsnack

Allt dessa snack om att jorden kommer gå under på lördag... Bara för någon gubbe i USA babblar om något han inte vet om,och det där med att en enorm jordbävning kommer öppna upp alla gravar och att kropparna kommer komma till himlen eller något? SKITSNACK,lägg ner det! Om jag har fel så ber jag alla om förlåtelse på söndag ;) Skolan idag har varit helt okej,och den sista timmen var mycket mer än "okej",hahahha så himla kul! Har aldrig skrattat så mycket och så länge! Börjar tillochmed skratta nu när jag tänker på det..
Tänkte ge mig ut och springa förut med,men hade ingen lust + så hade jag ingen och springa med,men ska springa med Tina imorn,nice! Igår så tänkte jag blogga,eller jag gjorde det,så när jag skulle göra det sista i inlägget slutade vårat internet fungera... så kände att det inte är någon idé att publicera det nu. Och det viktigaste i det inlägget var att jag fick en "ny" mobil av Rickard häromdagen! Det var en elm-mobil J10i2,om ni inte vet hur den ser ut så har ni en bild här. Tack så mycket iallafall,och kan t.o.m surfa på den gratis när jag är hemma.
Mycket nöjd med den eftersom att den är så enkel. Behövde verkligen en ny,och trodde jag dog för några sekunder när jag såg den! Bloggar mer imorn,ha det bra!
/ Isabella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte heller jorden går under imorgon ;)

Grattis till nya mobilen. Tänk nu på att inte ladda den när den är fulladdad (t.ex. över natten), batteriet blir mycket sämre av det.

2011-05-18 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0