Mycket att göra...

För det första så vill jag bara säga att det kan bli dålig upptadering på bloggen den här veckan,det är så himla mycket i skolan just nu och tyvärr så går skolan före bloggen. Och för det andra så älskar jag vädret,underbart! Skolan idag gick ganska fort, som tur är,och det tror jag det kommer göra imorn med. Har också kommit fram till att det är 23 skoldagar kvar och 8 idrottslektioner kvar (enligt matsedeln iallafall,haha!) Måste fundera på att köpa avslutningsklänning snart ju! Idag har jag varit ute ungefär hela tiden,suttit ute och pluggat lite matte och kemi.
Läxschema för veckan:
Imorn (tisdag): Kompliteringar i Kemi
Onsdag: Tyska,fysik?
Torsdag: Matteprov och svenskaläxa
Fredag: SO-prov
Så två prov är inlaggda i veckan + ett praktiskt prov i fysik (nervös för det eftersom jag är väldigt dålig på fysik) Så då kanske ni förstår att jag har mycket att göra i skolan. Minst en läxa/prov per dag ju,inte roligt... I helgen är planerna ganska oklara än så länge,på lördag ska vi iallafall åka till F&F och fira pappa och farmor som fyllde år för ett tag sen,och på antingen fredag eller söndag ska jag och mamma åka och shoppa (förhoppningsvis),och målet då är att hitta ett par riktiga short's! Menmen,det är ju inte helg på ett tag,hoppas bara att veckan går fort. Bloggar när jag har tid somsagt,så bli inte förvånade ifall det skulle vara dålig upptadering! Ha det jättebra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0