Mopedbrud

Hej allihopa! Julia har varit här en stund och vi hittade en grymt kul video som vi satt och asgarvade åt!
HAHAHAHA,det är musiken som gör hela grejen med! Vi sprang ju spåret också,sprang fortare än vad jag och Tina brukar göra så vi gick lite fler gånger men kom ändå runt på lite mer än en kvart! Sen drog jag och Rickard till mobila och köpte tröjan som ni såg i inlägget innan,"scenkläderna" får ni se imorn! Är förövrigt ganska nervös men ändå peppad,det är ju bara en gång om året (iaf en riktig föreställning), så ja! Just nu så börjar jag bli väldigt trött,men ska sitta här ett tag till och sen fixa lite med kläder och så tills imorn. Ni får ha det så bra så bloggar jag imorn ifall jag hinner! btw: mycket ordet "imorn" i det här inlägget? xd
/ Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0