Full fart

Här har det varit full igång med att rensa kläder och städa! Har fått ihop en hel hög med kläder som legat i garderoben i ungefär ett år utan att ha kommit till användning,så nu ska dom ut! Har även börjat få ont i halsen också,det var värre igårkväll så det är inte så farligt idag. Men ska iallafall ut och springa så får vi se hur mycket jag orkar. I veckan är det den sista hela veckan innan sommarlovet. Det känns så otroligt skönt! På fredag så ska jag och Krille ta tåget upp till Småland (till Jonathan,Nenne,Anette och Benny)! Kul ska det bli,lite nervöst att åka ett tåg man aldrig åkt med,men det gör ingenting för det är det värt! Onsdagen den 1:e Juni så är jag ledig från skolan (Krille med) för familjen ska åka till Kolmorden då,det var ett tag sen så det blir kul!
Senare ikväll så ska jag vara med Julia,inte dumt det heller! Ska fortsätta städa vidare så jag blir klar innan 4 (då jag ska springa). Ha det bra!
Coolt att man ser den ruttna körsbärsblomman bakom och så kommer det körsbär där!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ska bli så kul att ha er här till helgen!! Kram

2011-05-22 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0