Fredagsmys!

WIHOOOOOOOOOOO! Är så himla glad att jag grejade biologiprovet! 47/55 och jag når målen med "marginal" stod det. Så himla stolt att slippa 3 omprov i rad på samma grej som förra biologiprovet... Julia och jag fick för oss igår också att hon skulle sova här,och så blev det. Det var därför det inte blev något inlägg igår.. Haha har alltid så himla kul med henne,går inte ha roligare!♥ Vi får så himla knäppa idér hela tiden! Låg och tränade på engelskan ett tag med,(vi hade ju prov idag),och det kändes ganska bra när jag gjorde det för det var ganska lätt,hoppas bara på att resultatet var bra. Just nu sitter jag och väntar på att Julia ska höra av sig för vi ska nämligen springa spåret snart! För mellan 6 och halv 7 kommer Rickard hem och då ska vi åka till mobban och köpa tröja (tills dansuppvisningen imorn) . Imornkväll så blir det att åka till Jossi och sova där med Julia och Elin,asnice! Men ska röja lite i rummet tills Julia hör av sig,men jag bloggar nog sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0