FASTKEDJAD

Jag snörvlar,hostar,snorar och nyser,men ändå går jag till skolan *stolt*! Okej om jag ska vara ärlig så är det inte så farligt eftersom jag orkade springa spåret idag..(jobbigare var det förståss) så jag ska inte så klaga. Vill iallafall hinna bli frisk innan helgen då jag & Krille ska ta tåget upp till kusinerna! LÄNGTAR! Och vi ska även bada i en sjö som är jättenära dom,hoppas det är varmt! Just nu sitter jag här och dricker iskallt vatten, och ska egentligen spela sims men var tvungen att blogga ett inlägg så ni vet att jag lever eftersom jag inte bloggade igår! Imorn blir det att vara med Julia,längesen nu,eftersom vi inte var i söndags! :c Så det är på tiden nu. Har jätteont i min fot,har ett myggbett där som jag har gått och kliat och sparkat (?) på så nu är det jättesvullet och rött...Inte skönt! Men ska be pappa förhöra mig på fysiken innan jag spelar sims,får se om jag bloggar imorn,annars så bloggar jag...nån gång! På torsdag förhoppningsvis. Ha det bra! ♥

Halvtaskig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0