Dansuppvisning avklarad!

Hej! Ni anar inte hur roligt jag har haft det! Det har gått jättebra och det är världens känsla av att bara stå däruppe på scenen! + så har jag världens bästa dansgrupp och lärare. Kom iallafall precis hem nyss och hittade en massa finfina presenter på bordet,tack för erat stöd!
Rosor- F&F
Tutti Frutti-Mamma och Rickardww
Berlock till mitt Thomas Sabo-armband - F&F
Blomma i kruka- Mamma och Rickard
.
Tack så jättemycket,blev jätteglad! Ska äta lite och sen packa ner lite grejer och sen åka hem till Jossi där jag ska sova med henne,Julia och Elin,trevligt! Jag får se om jag packar ner datorn,men det är väl sånt som märks,annars så bloggar jag mer imornkväll iallafall,ha det bra alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0