Viking Line

GUD VILKEN DÅLIG UPPTADERING!? svar: ja.
Men somsagt så har jag pluggat nästan hela veckan eftersom jag hade ett kemiprov i veckan som jag tyckte var viktigare än bloggen,sad but true. Så har jag även pluggat massor av annat och styrt och ställt här hemma och har även hunnit med att vara med kompisar och haft lite kul iallafall. Som ni kanske inte kommer ihåg så ska jag,mamma,Krille,Emelia och Rickard åka på kryssning (viking line) imorn,kan knappt vänta! Åker till station vid lunchtid imorn och åker buss upp till stockholmshamnen där omkring och åker sedan iväg! Och mamma o Rickard är så snälla så de har fixat så vi är lediga på tisdag med,bara för att vi kommer hem ganska sent på måndag. Så det blir alltså dålig upptadering idag tills på tisdag igen :/...Men hoppas det inte gör något. Och Erika är så snäll så hon har lånat ut sin gamla kamera till mig som jag fick ha under resan,ibland tror jag att hon litar på mig för mycket...hihi nevars,tack älskar dig!♥
Just nu springer jag fram och tillbaka mellan melodifestivalen och datorn,och känner mig lite extra fräsh eftersom jag sitter och äter en "nätmelon" och ett saftigt äpple istället för en godispåse! Duktig flicka. På båten blir det även att köpa MAAAAASSA godis,även fast jag inte äter det just nu. Juste,igår så var vi i Kisa med klassen,rätt så okej faktiskt,även fast jag,julia och jossi inte gjorde nått,så var det lika kul iallafall! Minnen iallafall,men ska nog dra mig. Ni får ha det så jättejättejättesupermegaasbra så blir det förhoppningsvis mer upptadering på tisdag då jag är hemma! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0