Ferb's coola dans ;)

HAHAHAHA diggar dansen stort alltså!
Fredag idag då,veckans bästa dag faktiskt! Jag älskar fredagar. Nackdelen med fredagar är att det är grymt sega lektioner. I vintras så hade vi att vi hade bilden på måndagarna istället för i slutet av fredagen,och då slutade vi 13.50 Men nu har vi bilden i slutet av fredagarna och slutar istället 15.00... Är så seg i slutet av dagen så det finns inte! Julia sov ju här inatt,haha ni anar inte vad vi har skrattat! Haha ett minne för livet,helt klart! Och nej,ni får inte veta,tyvärr...:/ Julia och jag ska va sen med tror jag? Väntar på att hon ska höra av sig men somsagt så vet jag inte när.. För några minuter sen så började jag frysa och få ont i huvudet? Om det är feber så dör jag. Jag tänker inte vara sjuk den här helgen också,och så är det bara! Ska städa lite på rummet nu,vi hörs senare tror jag! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0