Mitten av veckan

Halloj!
Idag har jag varit i skolan som vanligt,skönt att träffa alla igen! Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag orkade inte,utan jag låg och slöade i soffan (som jag gjort i "bara" 4 dagar). Och imorse när jag kom till Julia så märkte jag att jag hade glömt tågkortet hemma,lyckat! Jag och Alicia skulle ju åka och dansa men det blev visst inget med det... Har en massa planer inför helgen,på fredag blir det att åka till farmor och farfar,lördag ska vi åka till min gammelmormor och gammelmorfar och fira gammelmormor som blir 87 nånting?... Och på söndag så vet jag inte ifall jag kan följa med till busfabriken med mina puckovänner som bara fick för sig att vi skulle åka dit,haha! Isåfall så åker vi med Julia,Therese,Elin och Linnea,om alla kan förstås. Och så ska jag bara säga att det inte blir någon bloggning imorn troligtvis,ska sitta och spela sims som jag längtat som en tok till! Hihi,ha det bra så hörs vi på fredag,tror jag iallafall. Puss ♥



Kommentarer
Postat av: ¢hℓσє

Awwe, tack det betyder mycket att du säger så!:D



Jag följer gärna dig - på bloglovin' :)

2011-03-17 @ 18:45:05
URL: http://chloefaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0