The smell of bad update...

Ojoj,känner lukten av dålig upptadering. Men det är som det är,har haft massor av annat att göra och när jag väl bloggade så fungerade inte internet så då kunde jag inte blogga iallafall! Lite kort om veckan kommer right here.

Tisdag: F&F var här och tog hand om oss eftersom Tina & pappa var på föreläsning med Johan Rheborg. Det var världens häftigaste men samtidigt lite läskiga vädret också! Blixtrar,åska,världens regn,det bara vräkte ner!, och storm var det iallafall! Det blixtrade ungefär var 4:e sekund eller något här i Mantorp! Lite läskiga grejer hände också,som att Hugo's leksak bara började tjuta (ambulans),farfars billarm gick igång pågrund av regnet. Fick även uppleva världens läskigaste blixt också! Kändes som om det slog ner precis i mig eller något,gud vad den lät! Ni anar inte. Det var den värsta blixten jag någonsin varit med om faktiskt! Lite bilder:





(Det här är en brand på en lada trorja,började brinna av en blixt)

Onsdag:
En nästan vanlig dag i skolan,förutom att vi spenderade Elevens-val tiden åt att kolla på 8: orna som hade gjort ett rörelseverk,roligare det än att sitta i skolan! Hemma gjorde jag nästan ingenting,pluggade matte och resten av familjen var på familjekväll på dagis,men jag följde inte med.

Torsdag: Var hos tandläkaren klockan 7 imorse,usch vad äckligt det är att vara där. Fick dra ut en tand eftersom det kom en till tand under som växte på helt fel ställe eftersom att den tanden jag drog ut inte var lös. Det äckligaste är ju bedövningen,hatar't! Det gick ju iallafall bra eftersom jag sitter här levande.. Men är inte van vid att ha en tand som fattas,äckligt med glugg! Var i gamla Linköping med klassen idag,nice! Gick runt lite i Fenomenmagasinet,i valla,på chokladboden osv. Annars så kom för övrigt precis hem från en "musikal" som Krille och hans klass hade gjort,gulligt värre. Ska alldeles strax plugga lite matte eftersom vi har matteprov imorn :o NERVÖS! Vet inte hur det kommer gå eftersom det är på ALLT sen vi började 7:an...men vi får hoppas på det bästa! Kommer med upptadering imorn hoppas jag! Ha det bra♥


Kommentarer
Postat av: Nettan

Häftiga bilder!! Och vilken fin bild på dig!! <3

2011-06-10 @ 06:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0